TESTOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ NA COVID-19 DLE MIMOŘÁDNÉHO OPATŘENÍ MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ PLATNÉ OD 22.11.2021

Zveřejněno: 23. 11. 2021

Na základě mimořádného opatření je od 22.11.2021 znovu zavedena povinnost testování zaměstnanců.

Zaměstnanci jsou povinni podstoupit 1x týdně antigenní test na pracovišti s výjimkou těch kteří,

1) mají od dokončeného očkování min 14 dnů (v případě jedno i dvoudávkového schematu)

2) v posledních 180 dnech prodělali onemocnění COVID-19 

 V obou těchto případech je nutné doložit na pracovišti (NIKOLIV NA AGENTUŘE) potvrzení  o dokončeném očkování (v aplikaci Tečka či vytištěný certifikát) nebo potvrzení od lékaře o prodělané nemoci 

 3) podstoupili v posledních 7 dnech PCR test provedený poskytovatelem zdravotních služeb s negativním výsledkem případně podstoupili v posledních 7 dnech antigenní test provedený poskytovatelem zdravotních služeb s negativním výsledkem  

Opět je nutné doložení negativních výsledků těchto testů NA PRACOVIŠTI !!